Pages

narnia vs the tourist..

ari nie..
saya buat keje yg agakla..agak gile ye..
hahaha..
kenape?
yela tengok movie..
marathon sampai 2 plak tue..
dan yg besh nye..
sorg2..
hahahhahahaa...
tp sebenarnye...
kalo niat kita btol..
ape yg kita buat musti gembira,,
hahahaha..
sebb ape saya kata mcm tue?
sbb niat saya td nak tengok wayang..
saya p tengok wayang..
dan mmg besh..
hahahaha..out of topic..tetttttt...
ok..berbalik pada topic kita pada mlm nie..
mula2 skali saya tengok cite..
the tourist..
cite tue..
BESTTTTTTT sgt2..
kepada yg suka cite action and romantic movie..
bolehla tengok..
first tyme tengok cite yg angelina cm ayu2 gitu..slalukan die ganas je...
tp kali nie..xbnyk action sgt...johnny depp?tak usah dinafikan lagi..diekan buah aty saya..
mmg sgt besh..hahahhaha...
nak ckp psl sinopsis die ke?sila tengok sendiri ye...wewe..
after kuar cinema kol 945 pastu saya masuk blek..
saya tengok cite narnia..
hahahaha..
cume yg tak besh..
buah aty saya kat dlm cite tue..
king peter da xde da..
yg ader lucy ngan edward..
mula2 agak bosan..
tp lama2..
sgt besh..
hahahahahah..
pas nie..
rasanya lucy ngan edward pon da xde kat narnia..
yela..
diorg kan da besar.
so sedey gakla..
anyway..
mlm nie saya berjaya mengisi kekosongan saya dgn mende yg besh..
hahahahhaha..
so..
kita jumpa di pawagam berdekatan..minggu dpn..wewe...

ps:agak2nye..minggu dpn cite ape yg best..story cket..hahaha..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in