Pages

azam part 1..haha

assalamualaikum..tokk..tok..
hahhhaha...
skema kan..
wink2..
ekceli..
saya nie dlm proses membaik pulih diri..
hahaha..
setelah mendpt mc 3 ary dr dr..
bkn mc beli ok..
tp siyes sakit..
cirit birit dan juga demm panas..
tp skang..
alhamdulillah saya da sihat..
so..
ape ciet ary nie?
ekceli..
saya bawu pas kol ex yayank..
kpd kenkwn..
sila jgn mara..
saya da x nangis da pas kol die(walaupun ms kol td aderla setitik dua air mata yang jatuh)hahahhahaha..
agak sedey sebenarnye..
why>?
sebb mula2 dia tanya saya nk KAWEN ngan die x?
bngangkan pertanyan tue..
dan bertambah bgng bila saya jawab ye..
hahahhahahahahah..
tp lst2 die ckp..
die da nk kawen..
tp ngan owg len kot..
xkanla ngan say lakkan..
aduyaiii..
tapela..
sedey mmg sedey sbb td ms p uma ibu..
adela baby comei..
cntik baring kat dada saya(nmpakkan betapa saya nie penyayang owgnye..an?an?an?hahaha)..
kalo x putus ngan mr yayank..
saya ingt nak suh die masuk minang..
pas tue nak tunang 11.11.11
cntik punye perancangankan..hahahhaa..
berngn tol..
tp perncangn allah saya lupe lak aii..
mayb lagi cntik..
so saya redha..
so..sempena kedtgn tahun bawu nie..
saya da berazam bnyk bende..
ekceli azam ngan berangan due mende yg berbeza kan?
so saya berazam tuk menguruskan berat badan sampai 45 kg..wink2..lg cket je...nak capai da..haha..
pastue saya nk sambunk stadi(dlm proses ekceli..wewe)
saya gak nk mulakan simpanan secara seius kat asb..
saya da kira da..
kalo saya tetap...saya punye duet lg 15 thn akan jd 62714.55...
hebatkan..
hahahhaa..
pas duet da bnyk bolehla kawen..
dpt anak comei2..
hahhaha..
tp time tue da keropot..wewe..
gler tol..tue bkn perancgn tue merapu namanya..hahhaa..gler..
tp siyesly..utk thn hadapn kawen tak termasuk lgsg dlm perancngn saya..
bkn nak melwn fitrah manusia..
tplebey kpd tak bersedia sebnrnye..
walaupun hampir suku dr kwn saya da menuju ke gerbang bahagia...
azam kata ayah tak boleh bnyk2 t tak tercapai..cukupla tue..doakan segala keinginan saya dimakbulkan ye..wewe..selamat mlm dan adios..wewe..

ps:selamat berbahagia ye awak..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in