Pages

lalallalalalalallalalalalla....selmat nyte..wewe..

rsnye da lama proses mem 'blok" king nie x berlangsung..
pent actually..
hahaha..bawu saya rasa rupe2nye keje nie penat..
wawa..nak bljjr blek..
rindu sgt2 ms dulu..
wewe..
bila bosan..
boley merayap kat mp..dp..jusco..kl..
bila lapar..
boleh p mkn tyme lect..turun kat cafe tyme lect prof jamal ngan nasir..hahhaa..(adek2 sila jgn ikut ye..)
bila ngantuk..
boleh tydo..
dan yang pali penting bile mls..
boleh ponteng kelas..wawa..
windu2 sebanrnye..
hahahhaa..
ujung minggila tyme nak kemas bilik..basuh baju..lipat baju..
budgetkan..mcm da keje..penat2..
wewe..
tp sayakan kuat..apela sgt..hahhahha..
2 ary lepas..jlm kesygan saya berjaya melepasi sempadan negeri selangor..
iaitu perak owkey..
hebatkan..
hahaha..
saya menghadiri majlis persandingan..
kakak umah tersyg...
kak liza..
selamat pengatin bawu ye..
semoga berbahagia ke anak cucu..
dan slmt melalui malam pertama ary nie..
hahahahhaha...bengong...
na doakan akak akak gembira bersama abg arun senantiasa..wewe..
ari nie juga..
saya berjaya membeli losyen mustajab extra hot..
hahahhaa..btol2 bernekad utk mengecilkan badan..(arap maklum.saya mmg da  kurus..wewe..haha)
so..
saya berniat utk mengurangkan berat badan saya kpd 43 KG..
sekian tq...hahaha

ps: mula memikirkan masa depan..sila jgn salah phm bukn utk berumah tangga tp lebey kpd simpanan masa hadapan...sekian tq..wewe..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in