Pages

saya syg boss saya ..wink..wink..

..en mofti,bley tak kalo isnin depan saya nk minx cuti?
tanya aku..sambil buat muka kesian..
haha..
la...nak cuti ke?
cutila..awat nak tanya2..ok..saya terima..
tq ye en mofti..(kataku sambil tersenyum..)
tp dlm aty..
en mofti~~bley tak kalo saya nak peluk kamoo????hahaa
suka~suka~suka~cuti lama..wink..wink..
saya sudah rindoo sama ayah dan adeq2 saya..mau peluk mereka puas2..
aduyaii..camne la nak stadi luar negara..
bawu 2 minggu da windu gler..
blom 2 thn g..
silap2..saya ulang alik dr australia ngan malaysia..mapusss..haha...
so the conclusion is..pas nie kalo nk kawen saya mo kawen ngan owg johor yg dok kat jb je..senang kan?haha..

ps:kenkwan..sila jgn jeles ye..hahaha...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in