Pages

khas utk mira:kongsi tip ilangkan kesan bounchetttt..

yipiii guys..wewe..
ary nie mood saya baik..
so sy nak berkongsi mende yg bek2 je..
hahahhaa..
td bawu ps ber selesai melawat belog miss mirayon..
die tanya mcm mane nak kuruskan perut yg buncit ye..
hahaha...
saya ader bape tips utk dikongsi la ye dgn kamoo-kamoo dan kamoo suma..
1st: 
bagi sesiapa nak menghilangkan perut buncit dan kuruskan badan tuekan..
bleyla rerajin kan diri beli girdle dan juge something yg dipanggil koset..
actually guys..girdle nie ader banyk jenis..murah dan mahal..kalo xsilap saya ader yg semurah 10 hinggit taw..
die ader yg mcm ala2 panties...yg panjang cket sampai peha...
ikot funtion dan kehendak kitala..
mcm saya..tade duetkan belikan girdle yg kat avon tue..bawu 27 inggit..hihihi..
utk koset plak...
saya pakai dan saya rs kebaikan bila pakai koset nie..
salah satunye kita tak ley nak makan dalam kuantiti yg bnyk..walaupun prot kita lapo..sebb ape?sebb die ketat..bila mkn bnyk..mmg xley nak nafas akak dek non oiii..hahah..
sekit tips utk beli koset nie..
kalo korg nak pilih koset..better cube dulu..dan pastikan badan korg muat utk cangkuk yg paling hujung skali..bkn yg pertama sebb bila kita amik yg hujung..kita akan berusaha utk menguruskan bdn sampai cangkuk yg pertama..tp kalo kita beli muat2 utk cangkuk yg pertama...kang da kurus..kene beli lagi dek..akak tak kaya nyah!!!
2ndly...
setiap pagi cube makan yogurt dan juge bliss..
nie bukan ape mmg memudahkan penghadaman..mlhn mmg badan akan turun..tp kalo makan satu lori kontena yogurt pon tapi mkn cume ekau sumbt..jgn kata nak ilangkan prot buncit..nak kurus pon ko mati idop blek pastu mati blek pon xkan dapek..hahahha...
3rd: 
rerajin minum air masa...
mslh kita nie..kita nie mmg malas..jgn kata nak bawak air masak nak bawak btol p opis pon malas kan..jgn nak propa ok..sebb saya pon sama..hahahha...so..kalo rs mmg malas thp gabankan..ape kata kita beli satu katon air mineral letak kat dlm keta..so kita da ader stabny an?air nie penting dlm badan..dulu ms dpt rwtn free kat LONDON WEIGHT MANAGEMNET an diorg pon cadangkan mende yg sama..
saya da cube..mmg agak ringan badan taw..so?ape lg?
4th:
ok...cdgn kat atas tue suma melibatkan duet kan..so mesti susah nak follow...pas nie cdgn yg seterusnye korg rerajinla poie jogging...kalo xde masa..jgn ari2...ape kata seminggu paling kurang 2 kali..badan sihat otak cergas..minda bernas..ewahhh..hahahaha...sambil tue boleh cuci2 mata..kan kat dlm novel slalu bertemu cinta tyme jogging..pada yg single..inilah masanye..huahuahua...
5th
tp kalo korg nie..mmg supervisor perdana menteri..mmg xde ms nak jogging2 niekan..ape kata korg cubelak cr nie..buat tekan tubi..ari2 seploh pagi dan seploh mlm...satu ary da 20 kali..seminggu 140 kali kan...sebulan?sethn?bnykakn...takkan itu xley buat kan..berenang2 kat atas katil bley ni lak keje simple je..hahahhahaha...

ps: so..kepada kamoo-kamooo dan kamoo semua selamat mencube ye...saya da cube mmg ade kesan tp bile blek jaybee...berat 47 nek blek 50..huaaaaaa..tensen.....


2 comments:

  1. hahahah...~~~!!
    kau mmg sengal nana. aku da baca tadi.mmg puas aku gelak...ada jugak kau tpkr nak bantu aku kan...perut aku mmg dasat skrg!

    ReplyDelete
  2. hahhaa..xpe2 tade mslh yg xbley nak settle...aku nak minx pengeras nie..ingt senang2 ke nak bg..hahahha..selamat berjaya ye nok!!mak cume tlg cket je..hahaha..

    ReplyDelete

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in