Pages

..selamat hari tue!!...

...selamat ari lahir nana!!...
hahaha..ucapan untuk diri sendiri..
birthday thn nie saya kesepian..
tanpa org2 tersyg disisi..
rs len plak..
sebb da dua thn setiap mlm birthday saya..
saya akan dpt panggilan dr owg tersyg..
bergayut dgn saya di talian berjam2..
dan akhirnya saya sendiri..
setiap subuh juga..
slalunya sy akan dpt panggilan drpd ibu..
utk bg bermcm2 pedoman sempena hari lahir..
dan yg beshnye..
slalunya kalo ade ibu sy..
pg2 akan ader hadiah kat atas meja stadi sy..
adiah terakhir yg saya dpt?
telekung berbunga merah..
yg sampai kini setia menami saya di tikar sejadah..
tp suma tinggal kenangan..
ape yg paling manis utk disimpan..
sendiri dan trus sendiri..
bkn penghalang utk saya gagah melangkah..
diusia yg baru nie..
saya berharap semakin matang dan tabah..
utk melalui hari2 yg mendtg..
utk terus redha..
meniti usia yg semakin bertambah..
utk trus gagah melangkah dan tersenyum..
agar nadi kegembiraan tue dpt dirasai oleh org2 kat sekeliling sy..
mengharapkan ader ruang utk saya melakar kejayaan..
sebb saya taw..
walaupun tiada org yg mencintai menemani..
tiada ibu disisi..
tp kenangan dan ingatan die ade..
ade kat dlm aty saya..
semoga..
di usia yg baru nie..
allah akan terus bg saya kekuatan lagi..
wewe...

ps:hahaha...sepi..sepi..dan trus sepi..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in