Pages

ollllay olllaaa day..

monink sume...
besela..
ari sabtu adlh ari bls dndam utk tydo..
penat taw..
walaupn saya masuk keje kol 9..kekdang terlajak smpai kol 10  masuk opis..
tp saya pekerja yg berdedikasi..
sebb..
saya akan pastikan setiap pagi pas semayang subuh saya akan tydo blek..
hahahhaha..
bgn kol 830 pastu siap p opis..
bkn sebb malas hoccay!!!
baru taw..
bekerja ni sgt penat..
so..pas nie saya da pikir masak2 da..
saya tamo keje da..
hahaha..saya nak jadi bosss!!
dimana saya akan sesuki masuk opis kol bape pon..TOKEIII kilang balak pon akan bangkrap nok!!!hahah
so..pg2 lg nie da meroyan dgr lagu fransisca peter...
tamo emosi terganggu ari nie da genp seminggu mjlis sambutan anniversary mama dan ayah saya serta..i repeat SERTA majlis sambutan birthday saya..wewe...so..ari nie saya nak kongsi ngan korg suma..
ape yg saya dapt thn nie..haha..mula2 masa ari jumaat tue sedey taw..sebb mcm tade pape pon..tp bila kumpul2 nak compare adiah thn nie..ngan adiah yg sama dapat ms saya couple blek dgn "arwah" kekasih saya yg kene langgar ngan lori taik tu lagi bnyk thn nie taw..hahaha..so..let we see...

thn nie saya dpt 2 biji bntal berbentuk love..wewe..satu dr cik su tersayang dan satu lagi dr adek2 tersayang fais..wewe...diorg nie mcm taw je...saya suka tydo taw...bg bantal nie kat saya..nie yg nak dek non nak sambunk tydo blek nie..aduyaiiii..haha..pastue..
 saya dpt nie dari adek perempuan saya..yg disayangi..lagi dikasihi..siyes..dulu kitorg slalu gado tapi tak lagi..kalo die tade kat dunia nie..saya bley mati taw..so sejak kehadiran anak baru saya nie yg saya namakan bambam, diyeen,shahshah dan juga dekna da disimpan blek dlm kota..sebb ape?sebb daddy diorg kan da jadi arwah...menyakitkan aty...bak kata dlm cite ibu mertuaku..kalo orgnye aku da benci keturunan lagi aku benci taw..hahahaso..skang bambam yg akan temani tydo mlm saya.wewe..next was...
shawl yg saya dpt dr adek sepupu saya..wewe...erm yg nie die bg dgn buah aty die..hahaha....tq2....mcm taw2 je kak fara suka kumpul.ulang bukan suka pakai tp suka kumpul shawl..sok kalo tade duet p bazar karat bley jual blek..hahahha..tp bukan yg nie taw..sebb die adiah dr aty utk org yg menyayangi saya..wewe..saya jua dpt...
spec baru..hahah..yg nie separuh duet saya..separuh lagi duet adeq saya fais..so kepada arwah mangkuk hayon si buncit marang kerapu yang slalu kata family saya tue bermasalah..walaupun adeq2 saya kononnye sgt bermslh...tp tengok ape yg adeq saya belikan utk saya setelah die dpt gaji?ko hade?xdekan..spec nie besh taw..sebb die dibuat khas utk saya membuat keje dan menatap laptop berjam2 lamanya..adeq saya kata..die tamo mata saya bertamabh buta..haha..kredit utk penasihat tak berbayo saya iaitu adek mai yg menemani saya berjam2 utk memilih spec yg kononnye die kata stylo nie..wewe...saya juge dpt...
jam nie adiah dr ayah man dan family..yg dipilih oleh adeq sedara saya yang bertuah..atin,abg,ata dan juge alif..haha..diorg mcm taw2 je..jam casio saya yang dulu menemani saya kehulu ke hilir tue da abis bateri dan tuan nie sangat pemals nak ganti bateri baru..jam solvil titus yg saya beli kononnye utk stylo la sgt tue lak alergik kat kulit saya..ayah kata...tangan org kaya..nak kene beli jam emas agaknye..haha..jam nie sgt comel sebb sgt kecik dan diorg kata sgt sesuai dgn pergelangan tangan saya yg come lote nie..haha..xsia2 pulang blek jam dr arwah marang kerapu tue..kalo x mesti thn nie tak dpt jam mahal nie..haha..then..
sony spiro warna pink nie adiah utk diri sendiri...haha..budgetkan..tp bila kita pikir2 kan blek..kita slalu belikan adiah utk org len tapi kita tak pernah nak hargai diri sendri sdgkan diri kita seharusnye lebey dihargai..dgn adernye hp comel yg baru lg kiut lg miut nie..maka skang saya gunala no baru..hp lama saya?disimpan dlm muzim utk dijadikan koleksi..hahaha..ekceli..da bosanla...pakai hp e72 tue..kdg2 rs mcm tak besh pon ade..besar sgt..so..skang hp nie menemani saya..biopon die murah...tp die comel tmbahan menggunakan duet elaun saya yg pertama..kredit lg sebb warna die PINK!!!!hahahha...

erm adiah dr ayah dan mama lak?rahsiaaaa...sebb die terlalu best utk dikongsikan kat sini..t bile saya da bersedia sy akan post kat next entry ye..walaubagaimanapon..kasih sayang diorg da memadai sebenarnye...tp kalo arwah ibu saya masih ade..mesti lg kredit utk saya..tp...da2 tamo sedey2 sebb saya yakin ibu saya skang sedang bergembira disana..dan dia mesti nak tengok saya gembira kat sinikan..so..
kepada incik chinta dan juga incik kinder bueno yg blom bg saya pape tue...kalo dlm aty tue aderla psg niat suci murni utk bg saya present thn nie..saya nak bg ideala kat korg..ape kata korg bg saya...
TADAAAAA!!!...haha mende nie..beshkan..nape?xjelas enh..tp2..saya bg gambo yg bek punye lagi...
wewe...kalo nak bg adiah bg yg nie taw..yg warna nie..hahaha..Nikon CoolPix s1100pj..na tamola nikon yg besar2 tue yg mcm org slalu guna tue..cm poyo je lak kan..nak bawak kehulu hilir..kalo ader kamera nie senangla na nak masukkan kat dlm handbag na or poket seluar na..tue pon kalo nak belila ye...tak pyh susah2 nak cr adiah len..haha..so incik kinder bueno dan incik chinta..pls alert..haha..kalo dpt adiah nie..mane propose na dulu..na akan ckp... i do..hahahha.. 

so...beshkan adiah2 yg saya dpt dan insyallah akan dpt thn nie..sila jgn jeles..wewe..kpd didi,syifak,pija, and blup..adiah aku mane?????ok da settle...skang mood utk tydo eh silap mood utk stadi da bermula..so...mandi dulu ya...haha..

ps:saya bukan playgirl ok..still single dan available..incik chinta dan incik kinder bueno tue mmg org yg berbeza namun tade pape yg istimewa dgn saya..FULLSTOP...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in