Pages

saya sgt tertekan...

saya sgt tertekan skang...
lebey tertekan compare ms saya putus chenta dulu..
saya sgt tertekan skang...
lebey tertekan compare masa saya dpt taw arwah lahawau tue typu saya dulu..
saya sgt tertekan sgt..
lebey tertekan compare ms carrymark mgt saya dulu 21/50 dulu..
saya sgt tertekan skang..
lebey tertekan compare ms nak present bel begum dulu..
saya sgt tertekan skang..
lebey tertekan compare ms  tak cukup tydo siapkan report mrktg ngan ibm dulu..
saya sgt tertekan skang..
lebey tertekan compare ms esok nak anta ament tapi mlm tue xbuat pape pon..
saya sgt tertekan skang..
lebey tertekan compare ms nak final exam tiap2 semester..
rumusannya..
saya mmg sgt tertekan dan tekanan..bodola THESIS..bodola proposal nie
sekian tq..

ps:wawawawa....tertekan..tekanan dan ditekan...mmg tension!!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in