Pages

laporan pertama minggu praktikal..haha..

alhamdulillah..saya da berjaya menghabiskan satu minggu pertama utk praktikal..
wewe..
sgt suka..sebb saya berjaya menjalani minggu nie dgn bek..
without tears..mcm mane nak ader tears kalo blek trus tydo..muahahha..
minggu nie juga saya da dpt confirmation aty saya..
yg saya da tade perasaan cinta kat die lg..
haha..bkn sebb saya da mula syg owg len..tp sebb saya rs..
saya da tak kisah da dgn sape pon die nk kwn..christy ke..kalo zila blm kawen ngan zila ke..
i dun want to care anymore..
die xgtaw saya dimana die berada pon saya da xkecik aty..
that mean..
saya mmg da tak kisah da..
suka..suka..
ingt senang ke nk jd mcm nie..
owkey..soal aty da settle..
skarang nie..
soal kerjaya lak..wewe..
ary first biasala..buat failing je..haha..membosankan..
tp sbnrnye bgs gak wat failing tu coz..saya taw flow duet tue mcm mane..
pastue saya da key in2 da..
haha..suka2..
tp yg besh nye die org tataw nk bg saya keje ape..
abg arip siap ckp g..
tak pyh rajin sgt..
bkn ader ot pon..
haha..rosak2..
p keje pon masuk kol 930..
tp kol 6 nk cabot blek..
haha..gler2..
besh2..kat tmpat keje saya nie..ader ramai enngineer single..YANG TAK KAWEN LAGI..hahaha..
sebb saya yang paling mude yg paling cun..
sayala dapat bnyk backup..cm adek bongsula kiranya..haha..suka..suka..
owh ye..duet elaun saya da masuk..
tak dpt suma.
tp bykla juge..haha..
so..saya tak sabo nk melalui mingu dpn..
owkey..sekian laporan utk minggu nie..
nak p bersiap..
sebb syifak dan didi ader kat uma saya..
nk p JALAN TAR..mau shopping..haha..
pastue ptg nie..saya ader date ngan en kinder bueno..haha..blushing..blushing...
perlu bersiap utk nmpak cntik dan sempurna..haha..
tata..and adios...wewe..

p/s:if to be loved it will make me hurt, then it's enough. i want to be alone..FULLSTOP..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in