Pages

perutusan aidiladha 2010...

wawawa..
semlm merupakan ari terakhir saya menetap di bumi melacaa...
kerana pas nie tempoh praktikal akan bermula..
sedey?mestila..
mula2..saya gelak2kan budak kelas c..sebb nangis kat dpn audi..haha..
tp bila da start cium cha..
\tetibe saya jd sebak..
ms bas kkkl tue bergerak,..
tetibe saya rs mcm satu kehilangan yang besar...
saya pernah rs keehilangan..
bukan sekali..
tp bnyk kali..
tp siyes..
nie yang paling sedey dan meninggalkan kesan yg mendlm dlm idop saya..
takkan kita boleh lupa suma kenangan yang kita cipta sama2kan..
pergi karaoke sama2...
pergi tengok midnite..
mandi kat sagil,
ulu bendul
buat pre test sebelum test..
ponteng kelas reramai..
kuar mkn masa lecture prof nasir(blup,sila jgan lupe ye..)
menyaksikan satu persatu kawan2 saya bahagia..
itu suma adalah moment2 yang saya takkan lupa sampai bila2..
thanks ye korag..
kerana terus berada kat sisi aku..
saat2 aku kehilangan..
trus bg semangat kat aku..
agar aku tak sedey ms putus dgn die dulu..
pas nie..kalo aku sedey g..aku tataw..sape yg akan ader kat sisi aku..sama mcm korg buat dulu..

didi : 
thanks sebb trus ader kat sisi aku..trus teman aku..saat aku sedey dan kehilangan...sowi..if tak ley nak jd kawan yang bek utk ko..trus kuat ok.tp jgn jadi mcm aku..takut ko akan terluka..i love u dear...

cha: 
thanks sebb jd rumate yg bek utk na..yang slalu mara na..bila na nak buat mende sengal..yang halang na bila na tak thn nak joga kol die..selain pija, cha adlh rumate terbek dlm idop na..

pja : 
sethn kat gadong buat aku kenal ko..sowi sebb besarkan ko..aku mmg kuat makan..haha..thanks ye yank..for transformasi yang pja buat utk na..atleast skang nie vogue..haha..

blup:
sem 1 aku dgn ko..pastu kehilangan jap..tp last2 kita jd rapat blek..thanks for everything..aku bahagia sebb ko bahagia..aku doakan ko akan trus ngan uj meniti kebahagiaan tue..sebb aku taw..dr dulu..uj adlh pilihan yg paling tepat dlm idop ko...

ummi:
thanks kerana pernah memahami aku..pernah menemani aku..dan pernah jd sahabat yg bek utk aku..ko kene kuat agar tak trus diperkotkkan ye lalink..haha..kim slm kat oiyy..hahah..

aja:
ko pon sama..aku doakan ko epi..sowi for everything..dan sowi sebb tak mampu jd sahabat yang bek utk ko..

uzir:
thanks ye..aku akan rindukan suara ko sampai bile2..sebb kola partner duet aku yg terbek..jaga kwn aku tka bek2 taw..jgn sekali2 sakiti die mcm mane die dpt dulu..

read:
haha..xbley blah bila ko ckp ko pernah suka aku dulu..haha...tp apepon skarang..sila jaga cha saya dgn bek...pape jd kat die...siap ko..haha..

bob:
papa....thanks ye..walau awak nie nmpk diam.tp awakla papa terhebat utk saya..haha(mar sila jgn mara saya ye..saya mmg da biasa panggil dak nie papa..)aku doakan ko bahagia dgn tettttt..haha

chip:
thanks sebb slalu ader kat fiasso dgn aku...sowi sbb tak dpt praktikal sesama dgn ko..aku tergugat dgn engineer2 ensem kat sini..haha..aku doakan ko menemui kebahagian t...

dan suma budak bbaf#b...kenangan dgn korag akan tersemat dgn utuh..utk student2 intake aku,..gd luck utk korang suma..seseungguhnya hari raye koraban tahun nie sgt bermakna...coz kita akhirnya berkorban utk cr ms depan yang lebey sempurna..wink..wink..

p/s:selamat ary raye aidiladha utk suma rakyat malaysia..
semoga idop dlm lembayung ilahi..

1 comments:

  1. nana..
    thanks sbb jd kwn ak..
    xsngke lak ak leh mncul dlm blog ko..
    heeeeeee...
    kalo rajin..dtg blog ak yaa..
    follow me k

    ReplyDelete

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in