Pages

putraja im coming...

alhamdulillah..
akhirnya..
saya da smpai juga..
ke WILAYAH PERSEKUTUAN PUTRAJAYA..wink..wink..
sedey sebenarnya tadi ms nak tinggalkan ayah..
sebb bertmbah jauh..
if something happen kat uma..
saya kene ambil ms yg lama utk balek..
tapi saya disini bukan utk bermain2..ader perjuangan yang perlu saya tempohi..
kalo naseb saya bek..
insyallah..
saya boleh ubah naseb keluarga saya..
ary nie..
setelah berfikir panjang..
saya amik keputusan utk pergi sendiri ke putrajaya..
without ayah saya..
sebb saya tak sampai aty nak biar ayah saya blek jb dgn bas..
tapela..
biarlah susah cket..
janji atas usaha saya sendiri..
tp saya sedey sebenarnye..
sebb saya angkat brg sorg2..
sesat jln..
saya menghrpkan owg yg bley jd tempat saya bersandar skarang akan riso..
saya kol die dr semlm smpi pg membw sampai ke ptg..
tp lgsg tade respon..
bile da smpi mlm2 nie..
saya cube kol lagi..
akhirnya dpt..
tp jawapan yg saya terima amatlah mendukacitakan..
hp kat dlm seluar..vibrate tak dengar..
what a the BULLSHIT reasonkan..
geram sgt2..
smpi akhirnya saya menangis..
saya kol dd tak dpt..
akhir skali saya kol die..
dan dgn skali kol..
die angkat..
berbeza kan...
die kat tapah..
menuju ke suatu tempat yg saya tak pasti..
tp membuat saya bertambah sedey..
sebb die boleh cam..
suara saya sedey..
siap tanya..
nape saya sedey..
sedeynye saya..
betapa selama nie..
selama tempoh kami krisis..
saya slalu membanding2kan die..
siap minx putus sebb saya yakin..
die bukan yg terbek utk saya..
sebb saya rs owg yg ade dgn saya ms tue mmg btol2 maukan saya..
tp sebenarnya..
saya da buat kesilapan yg terbesar..
dgn lgsg biarkan die..
buat die benci kat saya..
sebb ape yg saya ader skarang nie..
lgsg tade harga..cam sampah..
die ckp..
die nak saya jd strong girl..
betapa saya rindukan die..
sampai mati pon..
takkan ader owg yg akan dapat tempat yg die pernah kat duduki dlm aty saya..
awak..
sowi..
sebb dulu slalu membandingkan awak dgn die..
saya mmg buat kesilapan terbesar dgn meninggalkan awak..
saya mendoakan kebahagiaan awak..saya mengharapkn pelangi yg ader dilangit..
dpt membahagiakan saya..
dpt membuatkan cinta saya berpaling..
tp sebenarnya pelangi tu palsu..
juz warna tp tak bwk ape2 makne.
saya marakan awak..
kerana jd mentari..
sebb sinarnye panas..
sehingga saya tak sedar..
kepanasan tue yg bnyk membahagiakan saya..
smpai saya mati pon..
saya akan tetap menyanyangi awak..
gd luck utk esok..
to en kinder..
awak da buat keslpn terbesar ari nie..
dulu saya slalu tanya napela saya tak pilih awak.
tp gerak aty saya tak menipu sebb awak sebenarnya..
bukan yag terbek utk saya..
ape yg saya harapkan..
sinar esok akan lebih membahagiakan saya..
sebb esok saya akan mula praktikal..
pray for me ya..
nyte2..sweet dreamz..

ps:berdebar2 menanti ary esok..haha...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in