Pages

~~kelegaan~~

wink..wink..lega..sagt2 lega..
finally saya dapat abiskan sesi pembelajaran utk degree nie..
wink..wink..
pasnie saya da praktikal after that..
grad..
sgt sedey sebenarnye bila abis paper pfp semlm..
tetibe sy teringt kat ibu saya..
saya berjaya abiskan juga sesi stadi nie..
dulu saya pernah janji dgn die..
degree nie adalah adiah saya utk die..
sebb die sudi mengandungkan saya,lahirkan saya,besarkan saya..
tp last2 bile saya da abis die tade kat sisi..
sgt sedey ekceli..
saya juga sedey sebb finally saya sowg2..
saya tak dpt kongsi kasih syg dgn owg yng ader kat sisi saya sepanjang saya mendepani..
sisi2 sukar kat sini..
tp bila saya pikir2 blek..
finally...
saya da sedar..
sape yg saya syg..
sape yg saya maukan..
walaupun die mcm da takmo kat saya skarang..
awak..
kalo awak terbc belog saya nie..
saya nak awak taw..
ms awak tak angkat kol dan reply msg saya tue..saya rs saya tak bley nak idop dgn aman..
haha....

ps:doa2kanla saya die tak pyh keje minggu nie ye..saya mmg btol2 windu da kat die..
haha..gedik2...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in