Pages

bersyukur..wewe..

selamat tegahari belog...
ngee..
ari nie rutin hidup..
still sperti biasa utk final week nie..
makan..tido...stadi..pastu makan..tydo blek..then stadi..
tp nie bkn ape yg saya nak ckp ari nie...
tetibe ari nie saya bersyukur sgt2..
setelah mendgr kisah2 hubungan dr owg keliling...
hahha..bersyukur sebb..
bawu saya sedar..
kalo dlm perhubungan terlalu bnyk perngorbanan...
yang kita kene buat...
sampai kdg2 die menganggu emosi dn perasaan kita..kalo saya dulu..
mesti nangis..
pastu tade mood nak stadi.
bknla tade kebaikan lgsg..
bile melibatkan soal aty dan perasaan nie..
ader..
sebb ader seseorg kat belakang kita...
seseorg yg support kita..
yg kongsi susah senang kat kita..
tp bila pikir2 blek.
mende tue dlm persahabatn gak kita bley dpt..
nak ucap syg? pon bley ucap mende tue..
nak panggil sayang2..
haha..
owg bengong mcm saya nie..
member pon saya panggil yank..
haha..gler..
 klao dgn member..
kita bebas nak buat ape je..
nak jd diri kita..
tp bila bercinta..
slalunya kita jd owg len sebb nak tunjukkan yg yg terbek kat die..sampai kita tak sedar akhirnya die memakan diri sendiri...
so..skarang..saya bersyukur dgn ape yg da berlaku kat saya..
saya ader rakan2 yang menyokong saya..
keluarga yang menyayangi saya..
kawen?ape susah..
kalo saya rs nak kawen sok..saya suhla ayah saya crkan..haha..senangkan...

lgpun skarang nie...
bg saya soal jodoh tue biarlah die dtg sendiri..
dan bukan saya yg mengaturnya..
itu lg membahagiakan saya...

kpd awak...
thanks sebb putus dgn saya..
bawu saya tahu yang slama nie sebenarnye saya bnyk buat silap...
silap mengatur hidup dan perhubungan kita..
kalo kita still ader relationshio g..
dlm seminggu nie paling cket pon..
kita akan ader gado skali..
pastue saya akan emosi utk stadi..
silap2 haribulan saya tak stadi lgsg..
biasala..
budak emosi mcm saya niekan..
mcm yg awak ckp..
saya pasti saya takkan benarkan awak jauh drpd saya..
menghalang ape yg awak maukan..
saya juga takkan mau pergi jauh..
sebb tak mo jauh dgn awak..
sehingga akhirnya mende tue halang cite2 kita..
bg saya sedikit ms lg.
utk trus lupakan awak..
mcm yg awak maukan ..
dan saat saya da remove awak dr frenz saya..
itu maknenye.
awak mmg da tade lgsg dlm aty saya..
bkn saya tak mampu nak jd kwn awak mcm dulu..
tp sejarah kita yg menghalangnya..

namun saya doakan awak dapat jd guru yang bek..
bkn utk keluarga awak je..
tp utk anak bangsa..
perjlnn awak da bermula..
saya bawu nak mengatur langkah saya..
doakan juga saya berjaya..
utk mendapat ape yg saya impikan..

gd luck...

ps:setadi mood..wink..wink..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in