Pages

epi belated birthday syifak..mama

muahaha..jaatkan aku..
bilamana lmbt seary wish birthday owg..
haha..
tp bkn sengaja owkey..semlm mmg tersgt bz..
syifak syg..
aku doakan ko bahagia..dan gembira slalu..
don be sad owkey..wewe.
ko musti takkan pernah lupakan aku kan..
dgn adiah ari jd..
tydo kat dpn apartment aku..
dr kol 3 PAGI sampai 5.30 PAGI..haha..hebatkan..
pastu suprise cake dan last adiah sesat kat putrajaya..haha
kg halaman aku sendiri..
wewe..
erm lastly..
adiah anto ko kat depan pintu umah ko..
kat melaka..
haha..
ko kene ucapkan..
thanks kat en kinder bueno aku owkey..
sebb temankan aku anto ko..
kalo tak..
mmg ko blek jalan kaki semlm haha..
wewe..
apepon aku arap ko epi dgn adiah aku..
kalo sedey..
tengok bear tue..
anggap aku ngah senyum..
owkey..
wewe..
to mama also..
api birthday..
thanks sebb sudi jd mama saya..
may allah bless u..
utk kak shima juga..
tahniah..
sebb dpt baby boy..
tak sabo saya nk blek johor..
nk tengok anah buah terbaru saya..
wewe..


ps: tetibe saya tak sabo nak jd mama lak..haha..wewe..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in