Pages

mungkin itu yg die maukan

wewe..ari nie sy sgt emosi..
sgt dan amat emosi owkey..
sebb td ptg..after keje..
bukak2 fb..
tetibe saya kene remove..
not remove but also..
di blocked..
as die punye frenz..
kalo die tamo jd kawan sy..
ape hak saya utk paksa..
well rs hak awak kene ceroboh?
huh..
hak saya yg awak da ceroboh tu..
yg awak da amik tu..
bley awak janji ngan nama allah utk pulangkannye ke?
tak mmpukan?
im tried to forget about u..
about our memory..
about what u have done to me..
tp ape yg awak buat kali nie..
mmg awak btol2 da mncbr saya..
sbg manusia..
saya mmg xmampu nak maafkan awak..
fine..
kalo awak tak bley jd kwn saya..
bkn saya yg tak mampu tapi awak..
it's not my fault..
i admit it..
saya harap awak bahagia..
tp demi allah rite now..
saya takkn maafkan awak lg..
i hate u damn much..

ps:thanks en kinder bueno..sbb sudi temankan saya..
pinjam kan bahu dan telinga awak utk saya nangis td..
windu..windu nak baring kat bahu awak masa awak bawak kete..hahhaa,,,

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in