Pages

mulakan ari rabu dgn ceria..wink..wink..

selamat pg dunia dan malaysia..
haha..
ari nie saya da beetekad..
utk tidak menangis saya lg psl die..
so td..
pas bgn pg..
ms gosok gigi td..
saya da amik keputusan..
untuk amik prinsip"ader aku kesah?"
haha..
saya da tak kisah..
lntk diela..
saya hilang die pon..
saya still ader family yg syg saya..
kawan2 yg sentiasa bg sokongan kat saya..
masa sy sedey dan susah..
abg2 saya yg suka menyusahkan saya..haha...
kakak uma saya yg bek aty..
yg sentiasa menceriakan ary saya..
budak2 opis yg asik ajak saya makan..ary2 makan bnyk..cmno nak kurus nie..muahaha..
dan yg latest..
sakng nie..
saya ader ultraman..
ultraman yg sentiasa..
hiburkan aty saya..
tamo buat saya sadey..
yg selalu bg kinder bueno kat saya setiap kali kami keluar..
yg sentiasa pinjam kan bahu die utk saya bersandar ms die ngah drive..
yg suka cium ubun2 kepala saya ms saya ngah bersandar..
haha..
so saya tak sedey lg..
mmg ultraman saya pon sdg bersedey..
tp sbb  saya sedey skang nie..
die cube sembunyikan rs sedey die..SAYA SAYANG AWAK!!!!...
so saya da tak kisah da..
nk block ke..
remove ke..cancel ke..padam ke..lantak ko.ADER?ADER AKU KESAH...

ps: jom teman saya p tengok RUPANZEL..jomla..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in