Pages

sape yg memberi rezeki???

haha..emosikan title entry diatas..
ekceli..
saya bawu pas abis meeting nie..
haha..
budget cm executive kan..
tetibe saya tertarik ngan satu word dr boss saya..
sape yg memberi rezeki??
allah bukan..
sape yg merancang kehidupan kita?
also ALLAH bukan..
die ckp..
sometimes..
kita tertanya2..
nape kita mara bile ape yg kita maukan tak dpt?
ape yg kita nak kita susah nak dpt?
tp pernah tak kita terpikir..
kalo nak compare dgn ape yg kita nak dapat ari tue juga dgn ape yg kita nak tp tak dpt..
lg bnyk allah makbulkan doa kita..
kita slalu ckp..
ajal,maut,rezeki,jodoh dan pertemuan kat tangan tuhan..
tp nape kita still nak cr jodoh tu kalo jalan hidup kita mmg telah allah tuliskan..
mmg kita kene usaha utk capainye..
tp once kita tak dpt?
nape perlu kita mengeluh?
persoalan di sini ya..
esok..
kalo saya tak putus..
genap 2 thn saya dan die brsama semula..
bawu saya nak sedey ptg nie..
hahahahaha..
tp bila saya dgr ape yg boss saya ckp td..
saya jd redha..
sebb saya taw..
tak semua ape yg saya maukan akan saya dpt..
sebb takdir saya allah telah tulis..
bila saya akan meninggal..bila saya akan kawin..semuanya da tertulis..
so saya redha..
tq skali lg ye en mofti..
tetibe ari ni saya rs saya cm syg kat die plak..(weyh..laki pwg owkey..hahahha..)

ps:mlm nie..bdk opis ajak p men futsal..wewe...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in