Pages

haha...
kan aku da ckp mmg sthn akan sekali jela tulis kat belog nie...
nie kiranya aku da memecahkan ruyungla nie...dgn menulis bnyk kali dlm sethn..hahha
nak cakap ape enh...setelah lama tak menulis(cewahhh...da mcm penulis profesional lak auwww....haha)...

1st of all...salam 14 ramadhn..haha..(is better late than never kan...)
harap ramadhn kali nie dpt lebih diberkati dr tahun2 sebelumnya....
amalan ibadah dapat dipertingkatkan,keampunan selalu dipohon dan keberkatan terusn dicari..
sebb kita tak tahu..adakah kita adkh thn depan kita ade lg..utk sama2 merasai kedtgn bln suci ini...cewahhh...


minggu nie dimulakan dgn permulaan yg sgt menggumbirakan...
kerana saya da dpr semula...yayang saya...setelah 4bln(5 bln sebenarnya)...kami krisis...bergolek..menangis..mongonggeng..akhirnya...kami dpt kata sepakat...haha...
harap selepas nie...xde mslhla yg akan berlaku..amin....


soal aty sudah selesai...so sekarang bolehla..tydo dgn aman..huhuhu...oh..kepada sesiapa yang nak jd dealer tudung..bolehla berhubung dgn saya..harga boleh dirunding...lalala....
minggu nie gak minggu serabut...aduyaiii....bawu bahagia...da ckp serabut lak cm k*****la kan saya nie..haha...mcm mane tak serabut..minggu niela..ader test...(pdhal test 2 je)saje je nak wat gempak...haha...
dgn paraktikal tak dpr result g..aduyai2...(smbil letak tgn kat kepala...~memikirkan ms hadapan...haha...)...pdhl member2 yg len ramai yg da dpt tempat..aduyai...kpd kwn2...silala..doakan kejayaan saya ye..kerana kebahagiaan anda matlamat kami..ngengennge..

p/s:
moral of the story~~jgnla lmbt anta application letter..korg ingat...bank tue bapak korg punye..suka2 aty nak wat kepala...kuang2...


TO CHENTA ATY SAYA.....
SAYA SAYANG AWAK SGT2...
hehe.....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in