Pages

selamat tinggal...

jam di laptop pink milik cik tka nie da menunjukkan pukul 3.38..
bkn ptg tapi malam..
haha..
sekarang saya bersama cik pija, cik tka dan juge chenta aty beliau uj..
di mcd dp..
ngeee..
jgn mara...
saya bukan meronggeng ye..
harap maklum..
tp sedang bertungkus lumus setadi portfolio..
setelh merasakan akan wujud carry mark yg maha hebat..
kitorg mengambil keputusan untuk setadi di sini..
haha...ary nie..
saya da pikir masak2 da..
wink..
wink..
utk memulakan hidup baru..
saya harus melupakan semua kisah lama..
semuanya..
so seperti wall saya di fb ary nie..
saya da amnil keputusan utk mengucapkan selamat tinggal kepada semua yg berkenaan...
after penempatan utk praktikal saya juga..
no yg sedia ada nie takkan digunakan lg..
ngeeeeee...
so kepada awak..
bersediala menunggu en posmen ye utk menerima balek semua barang2 awak..
saya da tak mo tengok dan ader kene mengena lg dgn awak..
harap maklum..
saya nak jd owg yg bawu dgn tekad yg bawu...
doakan saya ye..
utk terus nekad..
haha..

ps:lapooooo....ngeeeee

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in