Pages

selangkah ke alam KEMATANGAN LA SGT!!


Bismillahirahmanirahim.
Terlalu lama tgn nie xmenaip dan xmenjenguk blog kesygn..alasannye mudah. Busy..haha..yela dulu study kalo paling busy pon masa exam.assignment pon bnyk tiru en google nak ckp busy yg amat..ptuihhh…bila da grad..masuk alam pekerjaan opkosla bnyk cabaran dan dugaan di alam pekerjaan.cewah….actually, bilamana article ni ditulis saya dap on selamat bergelar isteri..isteri kepada seorg lelaki yang amat mencintai saya seadanya.

Siapa dia? Ofcoursela en jack sparrow!!!Alhamdulillah, kami da selamat diijabkabulkan.Dan kemungkinan besar beberapa coretan akan dating lebih kepada persiapan sepanjang hubungan kami akan dihalalkan.Motif???Kerana saya mahu anak2 saya nanti ada sesuatu untuk ditatap bila saya tak ada kelak.

Berbalik pada mcm mane perkenalan kami okey.Kami berjumpa secara xsengaja pada Februari 2011.Masa tu En Jack balik Malaysia untuk bercuti daripada offshore.So saya xsangka pertemuan yang xsampai 5 saat tu menjadi titik tolak kepada jodoh saya yang kelak akan menemani saya untuk sepanjang hayat saya.Insyaallah.

So dengan bantuan seorg rakan(BANTUAN ENH??hahaha) akhirnya kami di kenenkan(KENEN???WHAT IS THAT MUMMY???hahaha). Saya masih ingat lagi ayat pertama yang keluar kat dalam wall facebook saya en jack Tanya. INI KE NORFARHANA BTE AZERUDDIN yang kerja kat Sigur ROS tu?HAHAHAHHAHAHAAHAH..Ayat skema giler…..namun siapa sangka ayat nie jugak yang menjadi permulaan perhubungan kami.

Pada tanggal 28/11/11 Dia melamar saya. Tapi en jack nie sempoi giler org dia ..Ayat nak melamar pon xdela nak berleret2 berbunga..just ckp kita tuaing nak tak?dan akhirnya dengan izin dari keluarga kami kedua belah pihak pada 10/3/2012 Keluarga en jack datang merisik.Persetujuan dah dicapai dan menetap kan yang 10/6/2012 kami akan diikat dahulu sebelum disatukan.Alhamdulillah.

Actually sebenarnye kalo ikotkan en jack die xmo tunang2 nie..tp sebb saya sengaja nak feeling2 tunang so tetap gak nak tuning..hahaha..lagipon kalo tunang bnyk cikit brg kemas boleh paw kat en jack.ehhh..hahahhaa…tetttt..so mls nk ckp bnyk..tgk jela gambo kat sini enh…





Ok time nie mmgg da make up tp sbb photographer agak lambat so dia ckp tlg acah2 mak enon je make up..hahahhaa


rombongan dah sampai.tp saya xrs nervous lngsg sbb xtahu!!!hahahahha...



bakal ibu saya(masa tue la..skang da jadi ibu btol2..dan juga syurga saya..)

org kuat majlis..actually die yg paling sedih bila tahu saya nak kawen..alasan die mudah..sok sape yg nak tolong buatkan asignment mai bila akak da kawen??hahaha..ceh..

our flower boy!!hahaha..nie la yg dikatakan bila xde rotan akar pon jdla..ehhh??btol ke??


the best thing if ur father is a chef is bila korg kawen..korg xkan dpt cacian utk jamuan makan..hahahaha...so sape2 yg nak kawen or tunang boleh contact me utk tempahan ye...

our besties..owh en jack nie mmg suka intraframe bile kami semua bergambar bersama..motipp?/?sila tanya die..hahah

ini lah lelaki2 yg menjd keutaman saya sekarang..i will always love them till forever..

makcik yg pakai tudung itam is my aunt..akak arwah ibu..atleast ms nie rs yg ibu n mama yg cium saya..huhuhu...


motip??? belum sah so kene dok jauh2..

alhamdulillah so far mmg saya berpuas aty dgn semuanya...tq utk semua org yg berhempas pulas utk majlis nie..tq gak utk jejari bridal..xsangka megah gile tunang saya sampai ramai kompius nie msjlis tunang ke majlis nikah..hahaha..actually kami berjaya utk buat majlis tunang yg bagi saya sempurna within the budget..utk family n all my besties..i will always love u..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in