Pages

New year resolution.

Bismillahirahmanirahim.

Hi suma.ok.selamat menyambut hari kedua dlm thn baru.hahaha.Org suma sibuk tulis wishlistla.resolutionla.azamla.missionla.

Aku??

Opkosla xnak kalah.nak gak berazam2 nie.hahahah.dulu ada satu motivator nie bgtahu.bg tipsla.setiap thn cer korg tulis ape yg korg nak dlm satu helai kertas.pstu korg lipat.n letakla kat mana2.lepas sethn korg bukak balik.insyaallah dr 10 bende yg korg nak.atleast 6 tu akan tercapai.sbb otak korg dah reset mende tu.walau korg dah lupe.

Actually benda tu aku slalu praktik.mmg ada gakla menjd.tp sejak jd mak2 nie,tmbhn plak kawen dgn en asbeng yg memang xboleh nampak umah bersepah so aku tulis kat blog jela.xpyh nak tulis dlm ketas sgt tapiii kalau dia nampak bersepah gak.tak tahuuulaaa.hahaha.

So, Nie akunye new year resolution.
1)nak jd kurus.nak jadi kurus.nak jd kurus.hahahah.ari tu ada ustazah kat tv3 ckp,pompuan nie bnyk yg niat dia salah.nak kurus sbb nak cantik.salah ye kwn2.bila niat salah mmgla susah allah nak makbulkan.kita nak kurus dgn niat senang nak cari pakain yg menutup aurat .so sila betulkan niat anda.saya nak kurus sbb senang nak tutup aurat satu hal lg satu saya nak cantik tapi utk suami.so bolehlaaaa.hahahhaa.
2)kalau azam no 1 xberjaya xpe.so harapnye tahun nie dpt tmbah adik utk zafra.so bila dah pregnant.xpyh kurus.laki aku pon xkan complaint kalau makan bnyk.kahkahkah.
3)nak homeschoolingkan zafra.last year.aku dah start dah mende nie.tp mcm biasa nanakan suka suka dia je.kejap buat tiap2 hari.kejap 2 hari sekali.kalau dia mls xbuat langsung.sian zafra.krisis identiti nanti.hahaha.so ibu harap this year(bila kita dah pindah qatar) ibu dpt homeschooling zafra ok.
4)this year aku berazam nak potty train kan zafra.tp nak buat bende nie kene ada keazaman yg kuat.so mcm biasa lepas pindah qatar kita buat ok syg.hahahah.
5)dpt international license.kalau x mmg tepula dok kat umah bila en husbeng keje sok.hahaha.

Nie akunye wishlist
1)nak ada saving dlm asb (laki aku ckp kalu dpt save 1k pon dia dah cukup happy dah)hahahah.so yg lain boleh spendla ye dokkk.hahahha.
2)thn nie nak atleast 2 laaa beg mahal.hahaha
3)new watch.harap2 dpt omega la.bukan telur omega tu ok
4) gelang baru.gelang yg kat abu tuuu.hahaha.
5)macbook.nie mmg wishlistvyg xpenah dpt.sbb syg laptop arwah ibu beli still ada lagi.😂
6)vacation.atleast kat dlm passport tu ada la dua stamp chop.ok bie kita g singapore ibu da happy dah.yg penting ada.hahahah.

Ok tue je.harap2 xdpt suma allah makbulkan separuh pon aku dah hepi.hahaha.ok gd nite.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in