Pages

welcome to qatar

bismillah...

aku kene insomnia..dah tiga malam xboleh tido..so bila xboleh tido xtahu nak buat ape..hahaha..

bila xde keje mula la nak carik keje.mslhnye en asbeng kata dtg sini xpyh buat pape...relax je..sweetiekan dah penat pikir psl rumah kita kat johor...kat sini bie nak sweetie relax puas2..so xde keje laplak...


eh datang mana?iyeee..alhamdulillah hari nie tepat 3 minggu kami anak beranak.(aku ngan zafra) sampai sini..so far setakat nie alhamdulillah so good.sini tu mana?Qatar la course.

so far kat sini sedang musimsejuk ye kawan2..tp xdela yg sampai turun2 salji tu...tp xturun salji pon aku dah menggigil.first time kat rumah aku pakai selipar.sampai demam jumpa doc suma and nasib baik xkene astma.tpalhamdulillah budak debab tu relax je..dia biasala kulit dilapisi lemak tebal.sbb tu kdg2 ibu dgn papa dia dah menggigil dia relax lagi xnakpakai baju..zafra zafra.and alhamdulillah merasa la jugak kami ribut salji.ribut salji ko ribut pasirla senget.hahaha

life kat sini ? okla....sebb ada en asbeng kan.kalu suh aku g sini sorg2 mmg mati hidup semulala aku xnak.malaysia gak best.tpmcmaku ckp en asbeng is the best husband for me n best father for zafra..dia mmg dah sediakan tempat berteduh yg aku suka sbb seminggu dua kali org akan dtg bersihkan rumah.so senang keje aku..hahahha..


merempit kat sini xdela aku hebat sgt..aku ingt aku je bwk kete mcm org gile(sbb tu eksiden sampai 3 kali)hahaha..sekali rupenye pak arab nie lagi gile drpd aku...serious..so rsnye nak kene gak convert lisence sini.g kelas suma.xpyh nak jd hero sgt ye nana..

transportation pon ok.cume kat sini teksi agak mahal ye.kalau kat malaysia bolehla dpt teksi g dekat2 bayar 5 hengget.kat sini kalau dekat pon dia dah tulis korg kene byr paling sikit is 10 hengget.

alhamdulillah setelah 3 minggu kami mengunakan kaki dan juga teksi sbg medium pengangkutan last two days akhirnya loan en asbeng lulus so maka kami dptla our own transport.xbesar xkecik tp aku bahagia..(hahaha ayat xboleh bla).soakhirnya finally kami ada kenderaan sendiri.tu yg excited tu.mana la tahu boleh jd tourist guide kat qatar nantikan.hehe..

ok dah nak pukul 3 pg dah..kat sini dgn malaysia beza waktu lambat 5 jam ye...mmg kene usaha utk tido gak.so good nite ye kawan2.

ps:ms takde keje td aku baca la post yg aku type dulu2..perghhhhhhhhhhh..memalukan betul.suma jiwang n merapu..aku baca semula pon geli org lain agaknye mesti muntah darah..hahhahaa..kalaula anak aku baca sok mmg malu tujuh keturunan.xsanka mcm nie punye perangai dulu ye..okbye.





0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in