Pages

Happy 2015!!

Hai semua!!

Bersiaran kembali dr atas katil di tahun baru.hehe.perghh mood sejak balik dr sabah tu mmg dah kelaut..serious.kelaut.

Sbb iphone 5s saya hilang.hilang tanpa khabar berita.hilang tp sempat backup.pergi xkembali.πŸ˜‚πŸ˜‚.

Sedih wooo.tp ntah kenapa en husbeng xmara.dia siap ckp bersyukur hp hilang.sbb kalau x mmg hakuuu doploh pat jam mengadap tepon tu je.xdulikkan dia.katanyaaaa.hahaha.

So dia lepas balik tu ckp ok xpe boleh beli iphone6.ok dah taw trick lepas nie setiap kali iphone kuar baru.acah2 termissplace.tp sebelum tu kene back up suma data n pic la.hahahaha.ok niat xbaik disitu.minx maap zahir batin ye bie.😁.

Sebenornye aku hapdet belog nie first opkosla nak buang sawang kat belog.

Second sbb nak wishhh merry christmas eh salah



Happy new year!!!so today adalah mukasurat baru utk tahun baru.


Ok bye 2014.thn lepas xde la bnyk sgt mende dah achieve.tp atleast aku akhirnya dpt gakla jd fulltime house wife.membesarkan bdn dgn makan tido makan tido bersm debab.Sedih wooo nak berhenti.tp xpela.maybe ini yg terbaik utk kami bertiga😁.

Dr segi azam nak kumpul beg mahal pon xtercapai sbb thn lepas dpt sambar mk je.last two years lg better.πŸ˜ͺ.


Overseatrip pon xbnyk sbb aku adalah mak yg sgt protective.(ayat nak sedapkan diri)kahkahakha.😒πŸ˜₯.

Tp xpe it's better less than nothing.hahahaha.


Tp......thn lepas adalah thn penting utk tumbesaran zafra.sbb zafra dah mula belajar meniarap masa bulan 2 belajar merangkak bulan 5 panggil ibuu buu buu masa bulan 6 duduk dgn jayanya ms bulan 7 tumbuh gigi pertama bulan 8 panggil nama papa bulan 8 start belajar bertatih bulan 10 dan start belajar berjln ms bulan 11.yeap zafra mmg lambat belajar berjln tp xpe ibu still proud kat anak ibu sbb adlil rajiah(alah blogger femes) tu ckp baby yg lambat berjln tu bijak.so ibu dah gembira di situ.kahkahkahakah.

Walaupun ibu nampak mcm xkisah tp actually ibu bangga dgn zafra.n big hug n kiss harus diberikan kepd en husbeng sbb bg saya opportunity nie.i lap u bery strong bie.hehe.

Thn lepas gak en husbeng dpt keje baru.congrats bie.im so proud of u.betul ckp adik ipar aku.ms aku resign ari tu.

Allah tak bg rezeki aku berkerja allah bg rezeki lain kat husbeng aku.tq allah.tq atas rezeki yg melimpah ruah.tp aku tahu kdg2 aku je yg xreti bersyukur.biasalah manusiakan.mana pernah puas.hahaha.



So thn nie xde benda sgt nak plan.cume aku harap thn nie aku dpt jd isteri yg baik utk en husbeng n ibu yg baik utk zafra n bakal anak2 ibu nanti(ayat skema azam sama mcm thn lepas tp perangau tak penah berubah😜)hehe.semoga aku dot jd isteri seperti yg diharapkan oleh en husbeng.amin

Thn nie gak harapnye adalah thn yg lebih baik utk kami sekelurga dgn hrapan allah bg iman yg meningkat,rahmat yg berpanjangan,rezeki yg bertambahan.

New place.new environment.new challenge.qatarrr mu tunggu kami datang.hehe.


Happy new year uncle n auntie suma.😁😘😁


Ps:harap2 thn nie dptla bg zafra adik.hahahhaah.amin.


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in