Pages

ape kata survey...

saya bawu pulang dr melaka..
menghabiskan sisa2 ari jumaat yg sgt besh bersma bushyy2 saya..
wewe..
sibuk nak mengedit gambo..
utk tatapan sume..
wewe..
tp time ngah edit2 nie..
tetibe td terkenang satu scene idop saya ms kat sri putri..
cite die mcm nie..
ms bawu turun bus kkkl..(bus wajib..haha)
saya dokla kat bus stand sementara menunggu ayah saya amikkan..
so..
kat sebelah saya tue aderla..2 org awekkksss..
member kot..
dr segi pakaian diorg..mmg walllahhhh...
awesome ok...gorgos kata org jawa..
tetibe terdgr la..bebelan dr awek pertama...
die bawu pas bergayut dgn bf die..(sbb bermama papa...)
>saya tak curi dgr taw..da suara die kuat..satu bus stand bley dgr..hahaha<
"mendela,org jb pon tataw kat mane..da bg description pon tataw"..
ok fine..satu point..
pastu die tanya kat kawan die kat sebelah.."ni kalo kedepan..kita g mane?"
kawan die jawab..."kalo ke depan...kita p danga bay..td aku dgr org ckp"..
ok second point...
"wei..die suh aku 3gla..die tataw kedudukan kita kat mane..bengongla..cdit aku dala tinggal bape sen nie nk 3g bagai"...
ok point terakhir...
ape saya yg nak ckp kat sini adlh..
apela slhnye kalo die tanya kitorg kat situkan..
die kat mane..
kalo die tamo tanya penumpang2 yg turun kat situ..
why not..die tanya pakcik2 teksi kat situ..kami org johor nie..tadela sumbunk sgtkan..nak tunjuk arah dan direction..
ya ampun...so...the conclusion is..saya gelak je la dlm aty..bak kata ayah saya..da taw bodoh...tapi sumbunk...tetttttttt...ok..papai..nak sambunk upload gambo..wewe...

ps:rindu!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in