Pages

jalan2..tambah lemak lg..mmg pelahap hoccay..wewe..

allloooo..wewe...
ari nie saya selesai menjalani perjumpaan bersama advisor saya yg terchenta..
pn jamie..
bukan suka2 nak cuti ok..nak ponteng keje ke...tade ms ok..
so kpd sesapa yg suka nak buat spekulasi tue..pls...stop it..hahaha..cm artis lak...kerlasss...
wewe..
pas jumpa advisor..rs sgt dan teramat lapo..
siyes..kitorg tak sarapan pg pon...sob.sob..kalo kat opis pg2 da p sarapan..wewe..
so setelah berbincang2..kami amik keputusn utk poie..DOMINO'S PIZZA..hahaha..
so..sape yg buat idea giler nie?sape?


cik didi...


cik syifak...


dan juge saya..yg gorgeous nie...
sebb da lapo sgt..kitorg da tak mampu nak memikior da..kitorg taw order je..nie la yg kami melantak..dgn pelahapnye..meh..kita tengok meh..wewe..
















sebelum mkn..saya ngan syifak~~


ms makan?haha...jgn ckp...






bestkan...wewe...hahaha...bila da puas melantak..apolaie...


tyme da nak blek..dpt panggilan kecemasan..muahaha..
kecemasan...ader kebakarn kat mp..so kene turunkan ujan..ape laie..melalak..karok...karok..
dgn pantas dan lajunye...serang...
ms karok..lglah..haha...


sblm masuk karok..melantak lagi..mmg..menambah lemak...hahhaa..







hahahhaa..beshhhkan...
apepon terjadi...
saya tetap sayang mereka..sayang sgt2...wewe...
korg..kita totap..fwens till the end taw..
wewe..


da mlm da..out..nak tito..uhuk..uhuk..

ps:bawu nak kuwus..semlm mkn ari nie mkn..cm noe nie..aduyaiii..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in