Pages

perutusan kebwah duli..

pergh title xboleh blahkan..
propa je lebey..haha..
tapi sebenarnye
uollz...rindoo..rindoo.
nak tulis karangan pnjng2..
hahaha..kau hingat kau nie artis nana..ewaahhh..
life skang mcm biasa..membesarkan badan.menghabihkan beras kat uma nie..
tp..ape yg saya nak ckp..
ok saya gembira sgt2 sekarang.
saya gembira sbb akhirnya saya jumpa serpihan hati saya.
alhamdulillah..
awak berjy gak utk curik aty saya.walaupun awak xbuat pape..
wewe..
segalanya dipermudahkan..
menghrapkan permulaan yg baik utk hari yg baik..
ewaaaah...
saya juga mengharapkan 16 sept nie akan menjadi permulaan utk sebuah penghidupan..
ayat hiperbola giler.hahahaha..
ok.nak tydo.nanyte.
kepada awak.
tq sebb syg saya dan buat saya bahagia.
tq juga kerana melengkapkan saya sebagai seorg wanita.
awak xperlu kata ape2 kerana saya xperlukan perkataan utk gambarkan perasaan awak,
perbuatan utk buktikan kasih syg awak..saya hanya perlukan awak.awak.dan awak..wewe..

yup kepada kalian2 semua..
ye mmg he is taken.
by who?
opkos by me..
(nie die yg ckp sendirik!)

so, saya sayang awak.bukn ckit tapi bnyk!

ps:mengharapkan kebahagiaan kali ini berkekalan dan mendpt kerahmatan yg berterusan.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in