Pages

..utk entry ary nie..
saya dapat taw 2 mende penting..
satunye yg bley dijdkan pengajarn..dan satu lg bley dijadikan peringatan..
haha..

...pelajaran # 1...

wink..wink..
thumps up utk kawan2 saya kerana mengajar saya satu perkara ary nie..
kita kene hargai owg yg ader kat sekeliling kita..
jgn smpai bila die da tade bawu kita rasa kita sygkan die..
time tue da terlmbt...
tp saya mengerti satu perkara juge..
soal aty..
aderla mende paling susah kita nk kwl..
(sebb tue sy still tak ley nak berpaling utk die..huhu..sowi..sowi...)
kalola saya boleh kawal aty saya..
musti senang nk fly over kan..haha...

..peringatan # 2..

asignment pfp-nak kene hantar 27/09
asignment fsa-nak kene hantar 27/09
asignment bel-nak kene hantar 27/09
kene siapkan text tuk program 28/09(rehearsal 27/09)
asignment re+presentation re-29/09
asignment besar fsa-kene hantar 11/10
presentation fsa-13/10
test fsa-06/10

bnykkan keje saya..waaaaa...ms utk bermain telah tiada..sob..sob...

p/s:sape mau tlg wat ament saya..sila angkat kaki..hihi..


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in