Pages

..selmat ary raye..

dam dam dum..munyi mercun(haha..munyi mercun seminggu yg lalu..)
slmt ary raye..ucapan raye yg lmbt seminggu..haha..
tp lilekla...its better late than never..(mmg perangai suka wat mende lambt2..nk wat mcm mane kan)

teristimewa tuk daddy saya,my late mum, adeq2 dan juga family...
salam kemaafan dipohon andai kata ader tersilap kata..terkasar bahasa..tertinggi suara termengata tak kene..
kemaafan yg saya pinta...
tq kerana terus berada disisi saya..disaat susah dan senang...

utk fara ,didi ,lysaa , pija , dan juge blup..
sowi sekiranya(bukan sekiranya haha) bnyk salah dan silap..
ader yg terasa dan terkecil aty..
sowi2 sgt...
tq kerana bnyk mengubah dan mengajar saya mende2 baru..

 utk kenkwan sktus, smktmr ,matrik dan juge kenkwan uitm saya,
seribu kemaafan dipohon sekiranya ader salah dan silap sepnjng korang mengenali saya..
sesungguhnya...kekadang kita terleka dan terlupa yg perbuatan dan percakapan kita..
menyakitkan aty owg..

kepada dealer2 tersyg...
kemaafan dipohon andai ader kekurangan terhdp diri ini dan juge brg2 dagangan (haha..)
kesudian korg berurusniaga amatlah dihargai..next time..bley order lg....

dan tak lupa juga kpd mr yayank saya...
MOHD SHAHRIL BIN RAZALI...
ana taw..abg takkan taw mende nie...
tp ana nak post juga..hihi
ana menyusun ampun dan maaf kerana ana taw terlalu bnyk melukakan aty abg...
sowi untuk ketidaksempurnaan saya ketika bersama awak..
sowi juga sebb selalu wat abg mara(sbb ana suka abg mara..comel sgt2...haha)
sowi utk segala2nya..
semua owg tataw..
tp saya taw..
awak melengkapkan saya sebagai seorang wanita...
sayang kamoo sgt2...hehe...(jiwangkan???)

dan kpd semua yg menganali diri saya..
salam kemaafan andai ader salah dan silap..
selamat hari raye maaf zahir batin..


p/s: duet raye??saya nk juge...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in