Pages

sape yg paling sayang ye..

hi uolsss suma...ok..ari nie nak tydo.tp mata pelip xbley nak katup..
so.xde keje.mari kita mencari keje.tp xde keje sgtla.sebb xley nak tulis panjang2.da kol 3 pagi.otak da tepu.why?mcm mane tak typu kalo dr pg sampai ke ptg membawak kemlm asik mengadap laptop je.
ececee..nak kata rajin la tu kan.bukan rajin.rajin hape kalo doplohpatjam asik main game je...
ya ampun.mcm nie ko kate ko nak kawen nana?LUPAKAN!hahahaha



ok.entry kali nie.tajuknye sape yg paling saya sayang ye .dlm bnyk2 lelaki yg pernah hadir dlm idop saya sape yg paling saya syg disini ye maksudnye kawan2.ari tu ms kat genting.mr yang ying yong saya tanya.dlm no 1 hingga no 3 yang mana yang paling nana sayang.ishhh...ari tu saje je nak tunjuk ego sikit..cakap yg paling saya sayang no4..susah tu jawapan die.kalo dulu tanya mestila aty ckp EN Dia kan?kan?hahaha...tp kalo sekarang dok tanya.sape yg saya saayang? SAPE?SAPE?



taraaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!niela org yg paling saya sayang sekarang..






wink wink..toink toink side effect jap.mestila yang NO 3..why?sebb no 3 adalah my present.so present kenela hargai btol2kan..bertambah sayang sejak2 dier da pandai mulut manis+lembut gigi dr lidah tiap mlm sebelum tydo..lagiiii saya sayang.




tpkan kalo nak suh nana bertambh syg gile lg ape kata dier belikan na BEG COACH ngan PURSE GUCCI + PERFUME ESTEE LAUDER. perghhh mmg xkan bertukar la perasaan tu..hahahahahaa...yg nie typu je.tak bg pon mmg saya sayang dier...nape xcaya ke?xcaya sudah!yg penting dier taw saya sayang dier..(muka bahagia dan kompiden jap..)hahaha..ok.da tue je nak ckp.pendek yg berkata2..GD NYTE!sayangilah mereka yg menyayngi diri anda.semoga berbahagia hendaknye...papaiiii...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in