Pages

saya da dewasa rupenye!

Kalo bc tajuk entry nie mesti org ingt saya bawu akil baligh kan..ptuii..sumpah salah..hahaha…da 22 tahun da saya rupenye.selama nie bukan xsedar cume xperasan je!hahaha..rs mcm budak2 zaman sekolah je.ingt dulu ms nak p sek ren.pagi2 akan dgr suara nyaring arwah ibu kejut saya!ok utk pengetahuan kawan2 semua.ms kecik saya adalah manusia yg paling malas bangun pagi!ok.kita berhenti utk topic tu disini!hahaha


Tapi kini budak yg tak suka bangun pagi tue rupe2nye da dewasa.dan suara nyaring yang dulu akan buat saya malas nak bgn adalah suara yg paling saya rindu utk dgr kini kerana suara tu da tade!she has gone.pergi xkembali.ok tu je boleh ckp!tp life must go on kan!saya tak mau jd budak cengeng yg asik2 nak nangis !saya nak jd manusia yg kuat yg membahagiakan org lain!phewww~~~


Budak kecik nie sebenarnye da dewasa ye kerana ape,setelah menerima jemputan dr sahabat saya ms saya darjah dua dulu yg dia nak kawen bawu saya perasan yg kawan2 saya ms main pondok2 n masak2 dulu suma da kawen!ok.hahaha…xsangka sebenarnye da dewasa.xterpikir pon akan jd dewasa.hahaha…


Bila da dewasa nie mesti sebelah kaki da nak melangkah ke alam lain kan?haha..seriously saya xterpikir pon mende nie,tp selepas bgn tydo td pg dan mengalami mimpi dramatic gile bahawa incik yang ying yong ajak saya kawan..bukan mimpi kawen yg mimpi basah tu bukan!!bukan!!!…mimpi yg incik yang ying yong proposed me as his wife!!!gile btolla.saya pernah bercinta selama 7 tahun dan sumpah saya xpernah mengalami mimpi sedrama tu dgn arwah dan tp dgn incik yang ying yong nie tak sampai 6 bulan boleh mimpi mcm tue.ish pelik nih!seram nih!hahahaha…ari nie pulak adik saya si sarra tue siap Tanya,akak kau xterpikir ke ko da besar?kau xterpikir ke ko akan kawen?


tetibe ari nie terpikir..btol ke saya da dewasa?kalo da dewasa andai kata mende tu benar mcm mane nak ckp ngan cik bob ader org nak masuk minang saya ni?hahahaha..(mmg da xde keje sgt da saya nie,dr pg td pikir mende yg xjd masalah lg!hahaha).so kepada mereka yg da ader experience mehla kongsi2 ye!hahahaha…


Kepada mereka2 diluar sana,selamat menjd dewasa.kematangan bukan terletak pada sikap dan attitude die lebey kepada pemikiran sebenarnye..cewahhh(matang sgtla tuekan..)renung2kan dan selamat beramal!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in