Pages

saya sangat bosan

ok. tue je yg mampu saya ckp skang nie.saya sgt bosan!rs da tataw nak buat mende!bosan dan membosankan.mesti korg ckp kalo bosan crkla keje.sepanjang kaki saya sakit nie,saya da buat mende2 yg mmg gilela nak buat.nak taw mende?ok mari kita senaraikan ape mende yg saya da buat ye kawan:


1. saya da abiskan separuh dr collection game yg sedia ader dlm lappy saya nie.abiskan tue maksudnye finish.da xde level da nak main da.separuh taw.bayangkan saya ader 50 game.da cer korg kira bape bnyk?

2.saya juge da mengulang tayang citer2 korea.full house,my girl,sassy girl,autumn in my heart,i litre of tears,princess hour ,personal taste,witch yo hee dan juga 18 vs 29.korg kira la bape episod ye sumanye.
3.saya juge berjaya membuat hobi bawu iaitu tgk suma wall kawan2 di fb.SEMUA YE!SEMUA!dan perkara ini berjaya diulang cetak selama 3 minggu berturut2 setiap ari!

4.saya menjd sgt rajin.menghabiskan buku yg saya xlepas nak abiskan.yg bestnye siap bg buku yg dpt ms p bengkel bank negara yg suma  sekali berjumlah 25 buah kesemuanya!yeah...

5.kembur baju2 saya kat almari pastu kemas balik.yes...sgt rajin kan.padahal..suma taw betapa malas nye saya dirumah!apatah lagi dlm proses melipat baju ye



dah nampak kan.betapa saya bosan sepanjang sebulan setengah nie.kalo nak gambarkan dgn kata2 mmg xdptla.kalo nak ikotkan dgn aty,mmg da lama amik kunci kete drive pakai kaki kiri.tp bila memikirkan keselamtan org lain yg mungkin akan terkena akibat perbuatan saya,saya pendam kan jela hasrat hati saya.



cepatlah kaki saya baik.rs mcm idop xdipedulikan!sebb saya da jd cacat!suma nak kene harap bantuan org lain!saya bosan.sgt bosan.ari2 mengharapkan ader org yg akan boleh jd teman untuk saya bercerita walaupun saya taw suma org kat sisi saya sgt bz dgn pekerjaan mereka.tetibe rs saya rindu ibu saya!*sigh*


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in