Pages

it's hurt.miss my mum!

ari nie dpt berita melukakan lg.xdpt sambunk cafe!saya rs sedey sbb this is my first time,saya nak usaha atas nama saya sendiri.bila saya tanya mereka2 yg berkenaan kenapa permohonan saya xdiluluskan jawapan mereka kerana ader outstanding balance.hurm pelik sebb sebelum saya p interview,saya ader tanya dgn pegawai yg bertugas dan mereka kata saya xde outstanding balance.kalo nak katakan saya terslh dgr,seminggu selepas itu ayah saya tanya pon jawapan yg sama.


so kembali kepada yg atas.mungkin rezeki saya takat tue je.tp saya agak kecewa kerana this is my first time bawak legasi arwah ibu dan saya gagal.dan saya gagal bukan kerana salah yg terhasil dr diri saya.so mmg sedih dan menyedihkan.kalo alasan mereka xberi peluang atas permohonan saya kerana tak memenuhi kriteria or saya gagal perfomed ms interview mungkin saya boleh terima.tp apakan daya.itula rezeki namanya.


apepon, i miss my mum rite now!pls hug me!sekejap pon jadila.ok.ms utk menenangkan diri dan emosi.gd nyte semua!kadang2 ape yg kita harapkan bukan ape yg kita dapatkanrenung2kan dan selamat beramal.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in