Pages

24 jam sebelum!!!

hahaha..rupe2nye mmg nerbos enh nak bawak balik kekasih aty jumpa parent?huwaaaa...nape saya jd mcm nie?dulu bukan xpenah kan.dah penah sekali.mungkin kerana saya bawak balik seseorg yg saya cinta(ptuiiihhhh...cinta enh..haha...)yang keluarga terdekat saya xpenah jumpa mungkin takut penerimaan mereka semua.hahaha.saya yg nerbos teramat sgt.budak gemuk tu relax je.kemain eksen nak dtg sini.macam cik bob tu bapak die.mcm jb nie kampung die.kemain suh sediakan bilik cantik2 luas2..ingat anak raja.kemain eksen..demamd semua!ptuiiih!den ni lak yg berkobar2 kobar nebos xtentu pasal!hahaha



tapi sedey gak tanpa kehadiran ibu disisi.saya juz nak ckp,ibu ari tu akak salah kenalkan ibu.nie akak bawak balik calon menantu ibu yg bawu.tp saya tahu.semua itu mustahil sebenarnya.selalu detik2 mcm nie saya kan kongsikan dgn ibu saya!die selalu jadi penasihat saya.drpd baju yg saya pakai.kasut yg saya beli sampailah lelaki idaman hati!ibu saya ye bukan ibu kamoo ataw ibu die.selepas nie saya hanya ader ibu mertua je!ibu lain?xde siapa dapat menggantikan ibu saya!FULLSTOP!



cuma saya harap ibu saya merestui pilihan saya kali nie di atas sana.kalian juga doakanlah semua nye berjln lancar ye!wink wink..tinggal 24 jam lagi sebelum esok menjelma.jika tiada aral melintang..(ewahh siap melintang bagai macam nak angkat nikahkan?hahahaha) esok sampai la budk busuk tu ke kampung halaman.berjumpa dgn ayah dan adik2 saya.wewe...semoga takdir utk esok membawa kami ke perhubungan yg lebih matang..yang lebih diberkati dan lebih direstui dan lebih lebih nerbos lagi.kerana?





 mungkin lepas nie kuala terengganu menanti!OMG!!!hahahaha...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © farhana azeruddin | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in